Translate

May 2, 2011

Achievement frm shopping at Bugis 在武吉士購買的戰利品



哈!當然這些鑰匙都不是我的戰利品啦!
是路過的時候看到的
覺得五顔六色的鑰匙好可愛就拍了下來 XD
Hello,guys!
Of course these keys are not my achievement from Bugis!
Jz feel cute of these colourful keys and took a pic when we  passed  the shop XD


當時已經有點累了再加上我要忙著找我要買的東西
所以    就沒有拍到新加坡的武吉士咯
武吉士還挺像臺灣的五分埔說
不過這裡比較少人去批貨啦
東西便宜很多倒是真的!!!
Actually,i'm pretty tired and busy to search wat i wanna buy 
so,i didnt took any pic of Singapore Bugis.
Btw,Bugis is a place like Taiwan's Wu Fen Pu.
The different is,not so much wholesale,but really cheaper than outside shop!!!

其實,我主要是要買手錶
因爲錶帶斷的斷、壞的壞(還好都是便宜貨...)
都快沒手錶搭衣服了... ...
In fact,I wanna buy a watch.
Coz lot of them had already broken (luckily is cheaper watch...)


鏘鏘!
這就是當天的戰利品拉~
Tadang!
Achievement from shopping on that day~ 

媽咪幫我挑的手錶
越看越喜歡
大家快猜猜看多少扣扣?
My mom choose this watch for me,as long as i love it so much!
Guys,guess how much of it?













是新幣5元=  台幣110元+  =馬幣11+
是不是超便宜的?
哇哈哈~
is....
SGD5  = TWD110+  =RM11+
issit cheap???
LOL~

正缺這類型的長鏈
會很好配衣服
只不過...小巴黎鐵塔做得不是非常完美就是了
它的價錢就不讓你們猜啦~
新幣5.90元  =台幣130+  =馬幣13+
Lack of this kinda long necklace to match my clothe nice
but...the little Eiffel Tower not so perfect ...
cost SGD5.90  =TWD130  =RM13

最後是這對民族風耳環(蘇菲亞小姐,我怎麽覺得你也有這一對阿...)
它的價錢讓我也大跌下巴
不買還等何時呢?
快來猜猜看多少錢!!!
Last,the Bohemia style earring(Miss Sophia,issit u hav this pair of earring too?)
Price of this earring make me a SUPER BIGGG SHOCK!
What i wait for if i didnt buy it?
C'mon,guys~ Lets guess how much of it!!!





















































只需要...
just need... 

新幣2元  =台幣40+  =馬幣4+
是不是很便宜???
SGD2  =TWD40+  =RM4+
Issit SUPER cheap???

3樣物品總共
新幣12.90元  =台幣300+  =馬幣30+
是不是很便宜?(<<---重復很多次了)
哇哈哈哈哈~
Total of these 3stuffs
SGD12.90  =TWD300+  =RM30+
Woooohooo~~~cheap right???(<<--Repeat many times already)
Muahahahahah~


好啦,就分享到這裡~
會陸續發新文咯~
請天天來鎖定我的部落格吧! :D
Okay,thx for viewing~
I will keep updating my blog~
Welcome to my blog everyday !   :D


はるこ


6 comments:

  1. 哇哇~
    手表好便宜哦^^♥
    之前就听说bugis的东西很便宜
    想去走走~
    不过我朋友说那里东西比较贵
    都不知道相信谁才好@@

    ReplyDelete
  2. Bugis的東西貴?
    我覺得還好耶~
    那邊選擇多~兌換馬幣也差不多我們在這裡買衣服的錢啊~
    可以去走走看看,也不一定要買呀~對不對?:)
    我已經把價錢標出來了~就看你自己覺得這價錢貴不貴咯,哈哈哈XD

    ReplyDelete
  3. 哈哈我没去过 所以不知道=P
    Maybe是我朋友她的购物欲望不强
    所以觉得贵XDD

    有机会真的要去走走了^^

    ReplyDelete
  4. XD 下次你真的可以去逛逛~
    説不定真的沒有我所說的那麽好也説不定 XD
    你可以早早過去新加坡,先去Orchard的ION,那裏很多高檔貨,看看就好;那裏也有Daiso和Muji。
    然後吃個午餐什麽的,再過去Bugis逛 :D(我說得很興奮XD)
    你是jb人了嗎?可是看你念的學校不是在jb耶...

    ReplyDelete
  5. lalala我真的有一堆民族風的耳環,配件

    ReplyDelete
  6. 續相同的手錶過後,莫非我們又買到一樣的耳環?

    ReplyDelete