Translate

May 4, 2011

這產品也未免頑皮過了頭 Naughty products



大家好
今天要和大家分享我買的2樣地雷貨
好吧~也不能説是地雷,只是頑皮了點(誤?)
guys,
I wanna share 2 naughty products i've bought before.
Well,really naughty enough~

第一個是   凡士林的美白乳液
廣告打得超兇!
因爲價錢也不貴  所以那時就想說買來用用看
First,Vaselline healthy white
i can see their commercial on TV EVERYDAY
As it not so expensive,so that i bought for try how work of  it.

左邊是成分内容
主打說2個星期就會變白
Left hand side pic is their content
and said ur skin will lighter in 2 weeks

嘖嘖~~~
開始用的第1~2次   沒什麽問題  一切都好
後來   就來亂了
tsk tsk~~~
Everythin be alright when the first few times you used.
but,the worst coming soon

通常擦上去的當天   都沒問題
隔一天   皮膚就開始癢了 
  那時想說應該是對什麽過敏吧?還是流汗引起之類的~
根本不覺得是這支凡士林的問題
結果    之後再用就越用越癢
乳液過敏?騙肖ㄟ!
Normally,that was nothing happend when u apply the lotion on your body
BUT,the second day u will get attack by itch!
Okay,i thought is my problem.
Maybe i allergy by sth i dunno or the sweating make me itchy,blablabla~
I dun thinking too much and continue to use,but getting itchy~~
Lotion allergy???LIAR! 

抱著屢試不爽的精神   我又再試驗了幾次
只能說...
硍!我真的對這支美白乳液過敏!
而且  最後一次用
癢得我半夜都被癢醒
還抓傷皮膚~
I dun believe wat lotion allergy too and tried again
what i can say... ...
Sssssxxk!I REALLY ALLERGY BY THIS WHITENING LOTION!
The very last time i used,the itch make me wake up on mid-night~
and i scratch my skin till a bit hurt~

好吧,可能這只是我個人問題嘛~對不對?
結果,我媽咪就想說不要浪費拿去用
同樣的事情也發生在她身上   =..=|||
Well,maybe u will say this is my personal problem,right?
My mom said dun waste this lotion and she use it too
The allergy happening on her too  =..=|||

當然,我也看到臺灣部落格美眉説好用
(心裏想:你才剛開始用是吧?用多幾次你就知道...)
所以.... ....如果大家覺得這可能只是我的皮膚問題(那爲什麽我媽咪也中?)
那你們可以買回家試試看~
真的一開始使用都沒問題~  用多幾次試試看~
ㄎㄎㄎ
Of course,i've saw some Taiwan pretty blogger said it nice to use
(os: you just start to use,right?try few more times then u know it...)
so,if u guys think is my own skin problem(then why my mom get the allergy to?) 
u can bought one to try.
The FIRST few more times really nothing happened!
LOL


第二樣    Rimmel 眼彩卸妝液
這個如果相較起凡士林乳液   就真的好太多了
可是還是有點頑皮
Second,Rimmel gentle eye make up remover.
This is more better than Vaselline whitening lotion,
but still a bit naughty.

 像水一樣的質地
但是卸防水功能的睫毛膏  真的會哭~
Aqual quality
but sure u will cry if this remover meet super waterproof mascara.

我上次就卸到眼袋腫起來
而且 很癢
眼睛都紅了
所以之後都只拿來卸臉部底妝
Last time,i use it remove my waterproof mascara 
and it make my eye bag itchy and swollen...
so i now use it to remove my foundation and blush only

爲了把它用完  我都暫時不敢用防水功能很強的睫毛膏...
I will temporarily not to use super waterproof mascara before i finish this remover... 

不過   我很推他們的口紅
裸色的那支很漂亮 
而且  味道很甜 XD
But, i recommend their lipstick
especially nake colour.
Nice colour and taste good XD


好啦,這2樣是我覺得頑皮得有點嚴重的產品
你們覺得呢?
還是也用過什麽產品讓你們不舒服還是過敏的嗎?
歡迎comment和我分享噢~
Okay,this is 2 naughty products i think a very little bit serious
how do u guys think?
Did u have use any products that make u uncomfortable or allergy???
Welcome comment and share with me ~


はるこ

6 comments:

  1. 晴子阿^^!
    我也覺得那個凡士林不好用
    廣告有點不實><!
    我也會變超癢的!~
    過敏者的天敵,就是香味太多的美白乳液!
    我之前就有聽說過Rimmel耶~
    我看日雜很多麻豆都用他們的口紅
    台灣沒有= = !

    ReplyDelete
  2. (驚)阿春也遇到同樣的問題!!!
    凡士林的廣告真的是唬爛人用的!
    看來...凡士林的乳液問題不小啊(煙)

    臺灣應該過不久就會引進Rimmel吧?
    他們的口紅價位大概在台幣200~300之間
    如果你想要,我可以幫你買呀~
    只不過寄過去會有點貴就是了... 囧...

    如果我同學他們7、8月有來找我玩
    我再問問你要不要好了,okay? ;)

    對了,阿春能給我你收信的地址嗎?
    我想寄明信片給你呀<3
    要中英文的喲!謝拉~

    ReplyDelete
  3. 我差点就买了它
    最后还是选了芦荟gel
    好好用
    烫伤,晒伤,生痘痘
    我都拿来敷
    虽然说家里也有种
    是jbt美眉介绍的

    ReplyDelete
  4. 凡士林我用的沒事 只是覺得不同國家氣候 還是有差異性吧 ^^

    ReplyDelete
  5. Roxanne,蘆薈膠真的超好用的!!!

    ReplyDelete
  6. Yen-Lu
    1樓的小妞是臺灣人涅
    他也過敏了 囧
    還是你用的不是這一支美白的啊?

    ReplyDelete