Translate

Jan 24, 2012

Taiwan Hauls 1

Happy Chinese New Year to all :)
Hows you all chinese new year and life recently ?
I'm starting to work on tomorrow...ishh...
Before that,let me share my hauls 1 frm taiwan and wat recently bought 
農曆新年快樂  :)
大家怎麽渡過農曆新年呢?
我明天就開始工作了說...嘖嘖..
在這之前,我趕快來很你們分享我的臺灣戰利品1 還有最近買的東西~

Nail Patch
as you know is a nail sticker.
Would like to buy it for try when half years ago
but
all are EXPENSIVE.
指甲貼!
這類型的指甲貼在半年多前就已經很想買來試試了
可是,我看到的都好貴~

So,when i check it out the taiwan online shop -- 86 SHOP
found that they sold the nail sticker with a more cheaper price!
then i bought 2 set...
剛好就在臺灣網站 -- 86小鋪
發現他們也有賣  而且 便宜很多!
所以就買了這兩幅
(其實...也手滑買了其它東西 :p)

I love this 
我喜歡這個金色的!

attached the application pic to you
and it actually easy to do
附上使用方式的照片給你們看看
其實還挺簡單的

Tadang!
a bit crap,i know~
but blingy much ,hiak hiak!
鏘鏘!
好把~有點爛掉了~我知道~
不過好閃閃發亮,嘿嘿嘿~


My lovely new shoes!
hope it can tahan to May  >''<
我可愛的新涼鞋!拖鞋?
希望它可以堅持到五月 >''<

Felt bored at this Chinese New Year
maybe start working?
or the short holiday?
hmmm....dunno...
這個農曆新年過得有點無聊
是不是因爲開始工作了?
還是因爲假期太短?
hmmm...不知道...

Dun have any bla bla 2012 resolution also
but planned out going to somewhere in this mid of year and end of year
a bit excited , kekeke
沒什麽2012新希望
不過倒是有計劃在年中和年底的時候去一些地方這樣
小小的期待著,ㄎㄎㄎ

Gonna disappear a few days or week?
as usual
muahaha~
又要和平常一樣消失幾天?或十幾個星期?
哈哈哈哈

All the best to you all
希望你們一切都順順利利的喲!

bye! ;)

はるこ

2 comments:

  1. 86小铺好像真的很好逛呢
    会让人不小心手滑买很多XD

    ReplyDelete
  2. 哈,它真的很好逛!
    如果去到店面,我怕我會買不停XD

    ReplyDelete