Translate

Jun 10, 2011

Etude House Hauls 2 Etude House戰利品 2

這片應該早就要po的說
我這懶骨頭硬是拖到現在才來PO 
如果還沒有看過Part 1 的請點這一篇看:
This article should be post few week ago,but my lazy bone make me post it now 
If you haven't read the Part 1,please clik this:
其實  這一次我很收斂
代買花了比較多錢
指甲油   我只買了黑色和左3的淺紫色
其他都是別人的 XD
I'm such a GOOD girl this time,didn't buy too much stuffs.
I just bought the black&baby purple nail polish and others are help my friends to buy XD

淺紫色指甲油的試色
我還是比較喜歡上2層指甲油的小指
Testing the baby puple nail polish.
I prefer double layer of baby puple on my pinkie

單差紫色太單調了
所以我決定搭配可愛的粉紅色
再加上點點
WOOHOOO!!!!很馬卡龍吧!
第一用這麽粉嫩的指彩耶
大家覺得好看嗎?
That's boring if i just have baby puple colour on my nail,
so i decided match it with baby pink and the polka dots.
WOOHOO!!!!Look like Macaroon style,right!
This is my first time to use this kinda colours.
How do you guys think about these colours?


 除了指甲油,我還買了這個 3和1洗面乳
看到好幾個無名的部落客都說它不錯用
而且   店内的小姐也推薦我
說能把臉洗得很乾淨
而且  卸妝後直接用這個洗就行了,不需要再洗臉多一次
很適合我這種懶惰人,哈哈哈
And i've buy this 3in1 Baking Powder facial foam.
Some blogger of Wretch are recommend it and the etude house worker are recommend it to me too.
Can make your face super duper clean-->the worker told me 
And no need to wash my face again
 if i use this Baking Powder facial foam after make-up remover
Suit for me this kinda lazy gal,wahahhaha


買超過馬幣80就能用便宜的價錢
加購指定商品
所以...
我就加購了...  
You can use the cheaper price buy any 2designate items
if purchase over RM80
so...i buy...
Mini size U
使用在洗臉後,化妝水之前
因爲洗臉不一定會洗得乾淨,所以就用這個把輕輕擦拭臉上的骯髒
然後再使用化妝水
Mini size U含有縮小毛孔的功能哦!
擦拭上去也會感覺到冰冰的
Mini size U.
Use it after face clean and before toner.
Coz you can't make sure you skin is really clean or not after washing by foam,
so use this product wipe slightly on your face make the dirty totally remove
then use your toner.
Mini size U also can mini size your pore!
And it is icey on your face.

這就是我洗了臉再用Mini size U擦拭的效果...
我真的有卸裝也有把臉洗得很乾淨!
可是竟然還會有點髒髒的... 囧...
See,i've remove my make-up and wash my face cleaned
but the Mini size U still wipe out the dirty on my face... 

另外一樣加購的就是 Moistfull按摩面膜
可以當晚安面膜使用哦
剛好之前在The Faceshop買的晚安面膜用完了
而且加夠價只需馬幣29.90  容量也很大!
所以  我就買了...
And another add-on item is Moistfull massage mask
can be your sleeping mask too.

淺粉紅膠狀質地
有著淡淡的香味
Baby pink colour & gel quality

呃...我覺得如果當晚安面膜使用
塗抹後 會有點油耶...
比The Faceshop的晚安面膜還油...
所以建議還是塗抹在臉上20~30分鐘後再用清水洗掉
保溼度:★★★☆☆
erm...it quite oily if use for sleeping mask
so,i suggest just apply it on your face about 20~30mins then wash it
Moistfull:  ★★★☆☆

話説,我媽對我買保養品的接受度很大
重點是,剛好Etude House的周年紀念優惠
才讓我買到俗夠大碗(就是便宜,份量有多)的保養品
要不然我怎麽可能下得了手?
我平常還真的只是進去瞄一下,看看面膜有沒有打折就走出來了
真的!
Normally,i just go into Etude House and look did they discount the mask only then walk out XD
So,this 3rd anniversary make me bought alot of skin care products and
 my mom always can accept me to buy skin care products if cheap(but not cosmetic :p )  

如果是彩妝品,我媽就會小反對 XD
除非真的有打折很便宜
不過,我回來後也很少買彩妝品耶...
買面膜比較多,哈!
睫毛膏也用得差不多了,是時候可以補貨了
眼綫筆也是...
嗯...反正那個誰要去臺灣嘛~~我會請你幫我買回來的
哇哈哈哈哈哈
不然我就來搞個代購好了~~~嘿嘿
btw,since i came bk here,i didnt buy cosmetic anymore but masks..
my mascara almost finish and eyeliner pen too...
Is time to buy them XDDDD

好啦,就寫到這!
星期五小周末  
希望你今天也是開開心心的迎接星期六和星期天兩個大周末!
掰!
Okay,let's end at here.
Today is FRIDAY!!!
Wish you happy and enjoy to welcome the upcoming Sat&Sun!
Bye!


はるこ  


4 comments:

  1. 啊好想从台湾买很多东西过来哦-o-
    因为马来西亚上市的东西
    总比台湾慢很多很多拍=.=

    ReplyDelete
  2. 對阿對阿~~所以,每次有朋友去臺灣,我都請他們幫我帶一些東西回來,顆顆~
    馬來西亞慢太多了,而且進口稅又貴得要命~

    ReplyDelete
  3. 我真的超愛他們家的東西!
    那個毛孔深層洗面乳真的超好用的!
    不過我還沒買實品就是了!!
    火速把它搬回家(笑

    ReplyDelete