Translate

Mar 9, 2011

The 11th of CNY 年初十一


哎喲...真的很抱歉
拖了那麽久才來更新網志
現在來説說年初十一吧!(年都過玩了 還在寫... =  =+)
awwwssss...really really sorry for late update  :p
lets share my 11th days of Chinese New Year

話説  這一天剛好是新年的最後一個星期天
大家都衝來我家拜年
原本是我約了同學   説好教會結束後他們就過來拜年
結果
在教會的敬拜才正要開始就接到我表姐的電話說
“等一下中午去你們家”拜年
天哪!是有要那麽突然嗎?
所以搞到最後   我同學他們沒有過來拜年
我媽在教會結束後先趕回家
我則留下來練歌
等我回到家都已經4點了  囧
This is the last sunday of CNY and everyone "RUN" to visit my house in same day
I asked me friends come to visit after my church service,
but everythings change since i got my cousin's call suddenly.
so,my mom rushed back to home after church and i stay for rehearsal song.
When i get home,almost 4pm 囧

後來,我們就拍了些照片
And we have some photos shooting here

大概五點左右  他們也回家了
我就撥電給Miss S 問她要不要來拜年這樣
怎知道  在等他的同時
我媽的朋友又突然出現在我們家門前   Σ(゜д゜;) 
(重點是連打個電話通知都沒有 這驚喜是要多大啊?=  =+)
They leave abt 5pm then i called Miss S whether she come visited or not.
And my mom's friend SUDDENLY come while we were waiting Miss S Σ(゜д゜;) 
(What a big SURPRISED without any call =   =+)

不過他們也只是呆了一個小時就離開了
剛好Miss S也來了
等我媽洗好澡後,我們就一起出去吃晚餐
Mount Austin的Chef Chef
But they just stay an hour only and Miss S arrived at same moment.
So,after my mom bathed we went out to Mount Austin's Chef Chef having dinner.

呃  薯條略咸
雞肉的腌料很香
沒了。
errr...French fried abit salty but the chicken very nice.
That's all.

這一天就這樣急急忙忙緊緊張張的渡過了。
What a RUSHED day.

はるこ









0 意見:

Post a Comment